Қателерді (баг-трекерді) бақылаумен жұмыс істеу
Қателіктердің анықтамасы және функциялары. Мәселені дұрыс тұжырымдау. Қателердің жұмыс процесі. Қателерді бақылауда міндеттерді жедел бақылау.
Қате (баг-трекер) туралы хабарлаушы деген не?
Қателерді бақылау жүйесі - (ағл. bug tracking system) бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеушілерге әзірленген бағдарлама (бағдарламашылар, тестерлер және т.б.) бағдарламаларда, тілектерде кездесетін қателіктер мен проблемаларды есепке алу және бақылау пайдаланушыларды, сондай-ақ осы қателерді жою және оларды орындау процесін бақылау және тілектердің орындалмауын бақылау
[Wikipedia].
Қате туралы хабарлаушы (баг-трекер) - бағдарламалық жасақтаманың өзгеру тарихының репозиторийі. Даму тобының әр мүшесі өз мақсатына қате трекерді пайдаланады:
● Жоба менеджері (Руководитель) тапсырмалардың орындалуын және қателер санын қадағалайды, бұл шешеді ол түзетілген кезде. Дегенмен, ол кейбір жауапкершіліктерді тапсыра алады.
● Талдаушы (Аналитик) - тапсырмаларды қалыптастырады: тапсырмаларға қойылатын талаптар, пайдалану сценарийлерінің сипаттамасы функционалдылық.
● Әзірлеуші қателерді бақылау тізімін жасау тізімінде пайдаланылады. Ол функционалдылықты жүзеге асырады,оған тағайындалған тапсырмада сипатталған немесе оған тағайындалған қатені түзетеді.
● Сынаушы (Тестировщик) əзірлеушінің тапсырмаларын тексереді, ақаулықтарды тіркейді,олар бағдарламалық жасақтамада немесе пайдаланушылардан алынған.
Қате трекер бағдарламалық жасақтаманың ағымдағы күйін көрсетеді. Қанша әзірлеушілер қанша жүйеде қателер бар екенін түсіндіреді. Кейбіреулерінде қате ізденушілердің жаңалық таспасының көрінісі болады, ол бүкіл команда жұмысын көрсетеді, өзгерістер енгізеді, жаңа қателер табады, тапсырма тағайындайды
Қате бақылаушының маңызды функциясы мүдделі тараптарды тапсырмалар мен қателерді өзгертуге ескерту. Әзірлеушіге жүгірмеу және бағдарламалық жасақтамада қате болғандығы туралы хабарлау үшін, оны жазып, қажет болған жағдайда оны әзірлеушіге тапсырыңыз. «Істер тізімін» келесі жолы жаңартқанда, әзірлеуші мәселені біледі. Әзірлеуші тапсырма бойынша функционалдылықты жүзеге асырғаннан кейін немесе қатені белгілеген соң, оны тестерлерге тапсырады. Сынаушыға тағайындалған қате немесе тапсырма - оларды тексеруге болатын ескерту Қате бақылаушының маңызды функциясы мүдделі тараптарды тапсырмалар мен қателерді өзгертуге ескерту. Әзірлеушіге жүгірмеу және бағдарламалық жасақтамада қате болғандығы туралы хабарлау үшін, оны жазып, қажет болған жағдайда оны әзірлеушіге тапсырыңыз. «Істер тізімін» келесі жолы жаңартқанда, әзірлеуші мәселені біледі. Әзірлеуші тапсырма бойынша функционалдылықты жүзеге асырғаннан кейін немесе қатені белгілеген соң, оны тестерлерге тапсырады. Сынаушыға тағайындалған қате немесе тапсырма - оларды тексеруге болатын ескерту..
Қателерді қате іздеушіде жасау (Оформление ошибки в баг-трекере)
Сынақшының жұмысының негізгі нәтижесі қате іздеушіде қателік болып табылады. Қателер бағдарламалық жасақтаманы сынаушы арқылы тексергенде немесе пайдаланушылардан алуға болатын кезде пайда болады.
Қатенің дұрыс жасалуы - бағдарламашы емес, тестерлердің міндеті. Дегенмен, бағдарламашының өзі қатені бастаған кездері болады. Мұндай жағдайларда тестерлер мұқият болуы керек және ол қатені түсінетінін және түзетілгенін қалай тексеру керектігін тексеріңіз. Әзірлеушілерге қателерді түршігерлік деп сипаттауға немесе мүлдем сипаттауға болмайды.
Сіз қателерді қадағалауда қателік жібергенде, оны әр топқа ғана емес, болашақ үшін де жазыңыз. Бір жолда қатені сипаттау үшін жеткілікті, және бәрі оны түсінді, бірақ қазір түсінеді. Барлық қателіктер бірден түзетілмейді. Егер жобалар ұзын болса, ескі және шаңды ескірген көптеген қателерді таба аласыз. Бірақ көбінесе олардың өзектілігі қалпына келтіру мүмкін емес, өйткені сипаттамасы түсініксіз немесе мүлдем жоқ болады.
«Қосымша әдебиеттер» бөлімінде сипаттама проблемалары туралы бірнеше қызықты әңгімелер бар.
Қатенің сипаттамасының дұрыстығы мен анықтығы қатенің қаншалықты жылдам орнатылғанына немесе әзірлеушілер оны түзетуді қанша уақытқа ұзартатына әсер етеді.
Қатені тапқан кезде не істеу керек?
Жоқ, ол оны қате іздеушіге тіркелу үшін іске қоспайды. Зерттеуші – ол зерттеуші. Ол тапқан қателікті зерттейді. Ең алдымен, ол мүмкін болса қатені тұрақты түрде көбейтуге жету керек. Кейбір қателер әрдайым ойнатылмайды. Олар сондай-ақ қателерді қадағалаушыда орнатылуы керек, бірақ сипаттамасында ойнату кезінде проблемалар бар екенін белгілеу керек. Егер әзірлеуші қатені жасай алмаса, ол оны түзете алмайды..
Трекердегі қате атрибуттары талап етіледі
Әртүрлі қателерді бақылаушылар тапсырмаларды және қателерді сипаттайтын әр түрлі өрістерді пайдаланады. Қатені сипаттайтын өрістерді қарастырыңыз.
Түр
Түр - бұл қатені тапсырмалар мен жақсартулардан айыратын өріс. Әртүрлі қателерді бақылаушылар әр түрлі элементтер түрлерін қолданады. Бір жерде бұл жақсарту, пайдаланушының оқиғасы, ерекшелігі және т.б. Қолжетімді түрлердің тізімі таңдалған даму әдісіне байланысты реттеледі немесе пайдаланылатын қателерді бақылауға байланысты.
Қате түрін - қазір іске асырылған функцияның ақауы бар екенін көрсетеді. «Қате» түрінде бұл неге себеп болғаны туралы айтылмаған, бірақ көптеген себептер болуы мүмкін, мұнда олардың кейбіреулері:
● Әзірлеуші қате жіберді, бұл орын алуы мүмкін. Түсіну керек, кешіріңіз және тез түзетіңіз.
● Әзірлеуші өзінің функционалдық қажеттілігін түсінді. Мүмкін, функционалдылық тестілеу болған жоқ. Немесе командада қарым-қатынаста қиындықтар бар. Жиі байланысу керек немесе тапсырмаларды орындау алдында талқылау керек.
● Бүкіл даму тобы тапсырыс берушінің талаптарын түсінбеді. Сұраныс түсініксіз немесе қызықты көрінді, бірақ ешкім анықтай бастады, бірақ біз клиенттің қалаған нәрсесін дұрыс түсіндік.
Тақырыпша заголовок
Қате тақырыбының анық емес формуласы - бұл жалпы мәселе. Ақаулықтармен жұмыс жасау барысында сіз өзіңіздің әріптестеріңізді қате тақырыптарының нақты тұжырымдалу қажеттілігіне айналдыруыңыз керек. Уақыт өте келе ол қайта-қайта қайталанады.
Неге біз қате қате тақырыбын қайта-қайта жазамыз?
Біріншіден, құрылыс ешқандай айқын тақырып ережелері бар. Барлығы қысқа және түсінікті болуы керек екенін бәрі біледі. Көптеген ол ақаулықтарды жою телнұсқаларын жеңілдету мақсатында бірегей болуы керек деп келіседі, бірақ әркім қызық болып, және қандай содан кейін бірегейлігі дәрежесі болуы тиіс. Жалпы алғанда, телнұсқалар үш негізгі себеп бойынша туылуы мүмкін:
1. Ақаулардың тақырыптары анық емес. Бұл білтесін іздеу телнұсқаларын қате шындап қате трекер әрбір қате құру уақытын арттырады, тақырыбының қатені тануға және әрбір осындай қателер сипаттамасын оқып мәжбүр мүмкін емес, бұл шын мәнінде әкеледі.
2. Сынаушы өнімнің өзі мен байланысты доменді мұқият игермегендіктен, қате толтырғышта әртүрлі толық сипаттамалары бар қателер жасайды, бірақ бір көзден
3. Тестілеуді қате жоспарлау (мысалы, екі тәуелсіз тестерлердің сынау учаскелері, сондай-ақ телнұсқаларды іздеу № 1 себебінен қиындаған кезде).
Тұтастай алғанда, телнұсқалар өте маңызды мәселе болып табылады, бұл тестілеу тобы мен бағдарламашылардың өнімділігін төмендетеді. Сондықтан, әрбір себеп бөлек жойылуы керек. №2 және №3 себептерді жою әдістері өте айқын.
2-ші себеп - қосымша тренингтер арқылы, жоспарлау кезінде немесе табиғи жолмен - инженерлердің өнімнің өзін жеткілікті деңгейде түсінетіні (шешім әдісі мәселенің себебіне әсер ету дәрежесіне байланысты).
Нөмірдің 3-сына іргелес компоненттер интегралдау нүктелеріндегі инженерлер жауапкершілігінің бағыттарын анық көрсетумен тестілеуді нақты жоспарлау арқылы жойылады).
Бірақ 1-ші себеп жүйелі болып табылады және оның жойылуы тақырыпты құру нормаларын жүйелі түрде игеруден тұрады.
Тақырып жасаудың әртүрлі жолдары бар. Мұнда, мысалы, үшеуі.
Бірінші әдіс:
1. Алдымен қатенің сипаттамасын жазыңыз.
2. Оны мұқият қарастырып, оның негізгі түйіндерін бөлектеңіз.
3. Осы маңызды сәттерді біріктіріп көріңіз.
Сіз аяқтайтын нәрсе сіздің ақауыңыздың тақырыбы болады.
Екінші тәсіл:
Ақаудың сипаттамасын келесідей жазыңыз:
1. Ойнауға болатын қадамдар
2. Алынған нәтиже
3. Күтілетін нәтиже
Егер сіз сипаттаманы дұрыс жасаған болсаңыз, «Алынған нәтиже» сіздің ақаулықыңыздың атауы болады. Қажет болса, оған жетіспейтін бөліктерді қосуға болады.
Үшінші әдіс - «Қайда? Қашан?» Қағидасы. Бұл тәртіпте танымал телеарнаның атымен шатастырмаңыз :)
Бұл принцип қандай?
Қатенің фактілері келесі ретпен жазылған сөйлемді жазыңыз:
1. Қате факлары келесі ретпен жазылған сөздерді жазыңыз: Қайда?: Пайдаланушы интерфейсі немесе бағдарламалық жасақтама өнімінің архитектурасы мәселе орналасқан. Және сөйлемді сөзбен емес, зат есіммен бастаңыз.
2. Не: бағдарламалық жасақтаманың қалыпты жұмысы туралы спецификацияға немесе сіздің идеяңызға сәйкес не болмаса немесе болмайды. Бұл жағдайда проблеманың объектісінің бар немесе жоқтығын көрсетіңіз, оның мазмұны (сипаттамасында көрсетілген). Егер мәселенің мазмұны өзгерсе, барлық белгілі опциялар сипаттамада тізімделеді.
3. Қашан: Бағдарламалық өнімдегі қандай жағдайда оқиға туындаған кезде немесе қандай жағдайда жағдай туындауы мүмкін.
Неліктен тізбектің дәл осы болуы керек?
Бұл пішінде таныс емес ақаулар тәжірибе көрсеткендей тақырып бойынша сұрыптауға жеңілірек болады (бұл, ең алдымен, қайталанатын іздестірілетін басқа инженерлердің ақауларының бірі болып табылады).
Міне осындай тақырыптың үлгісі.
Айырбастау батырмасы бар «Деректерді түрлендіру» диалогы бар дейік. Осы түймені басқан кезде сіз «Қате нөмірі ...» деген қате туралы хабарды аласыз. Содан кейін қате тақырыбы келесі бөліктерден тұрады:
1. Қайда?: «Деректерді түрлендіру» диалогы
2. Не?: Қате туралы хабар көрсетіледі
3. Қашан?: «Түрлендіру»
Алынған тақырып келесідей болады: «Түрлендіру» түймесін басқан кезде «Деректерді түрлендіру» тілқатысу терезесі қате туралы хабарды көрсетеді.
Барлық қалған бөлшектер ақаулық сипаттамасында көрсетілуі керек.
Қате тақырыптарының мысалдары
Егер атауды тұжырымдау кезінде «Қате», «дұрыс емес», «дұрыс емес» немесе «дұрыс емес» деген сөздер пайда болса, сіз атауды қайта жазуыңыз қажет. «Қате» түрімен тапсырманы бастаңыз - бірдеңе дұрыс жұмыс істемейтіні түсінікті .Несколько түсіндіріңіз: «Сіз Cthulhu атауымен тіркеле аласыз.»
Ойнауға болатын қадамдар
Ойнату қадамдары бұл қате трекеріндегі екінші ең маңызды қате төлсипаты болып табылады. Егер әзірлеуші тақырыптағы қатені қалай жасау керектігін толық түсінбесе, ойнату қадамдарын қарастырады.
Әдетте ойнату қадамдары қате сипаттамасы өрісінде жазылады. Ойнауға болатын қадамдар - бұл қате іздері. Ойнату қадамдарын сипаттаудың нақты ережелері жоқ, бірақ оларды сақтау керек.
● Әр қадамда бір әрекет бар. Әрбір қадамда бірнеше сөйлем болса, қадамдар қысқа және қарапайым болуы керек, бұл түсінуді қиындатады.
● Неге және неге емес, не істеу керектігін бір қадам айту керек.
● Етістен бастап, шексіз түрінде бастау керек. Яғни. «Түймешікті басу ...» дегенді басыңыз, «түймешігін басу ...», «Басу ...» және т.б.
● Эмоцияның немесе жеке қабылдаудың қадамдарында жазба. Қате әрдайым жағымсыз, ал кейбір әзірлеушілер бұл үшін аса сезімтал, сондықтан төзімділікпен әрекет ету жақсы.
● Бұл қадамдарда егжей-тегжейлі мәліметтер қажет. Қатені қателескен беттегі қатені сипаттауға кіріспеңіз, осы бетке өту керек. Дегенмен, оны асықпаңыз. Сынақ жағдайында сияқты, нүктеден шығып, мәліметтерді алып тастау керек. Түстермен бояудың қажеті жоқ, ол жерде және түйменің қалай көрінетінін басу керек. Қатені түзету туралы сөз болғанда, дизайн немесе бетке өту тәсілі өзгермейді деп ешкім кепілдік бере алмайды.
● Жүйені қателік күйіне келтіру жолын сипаттаңыз. Жиі сипаттамасымен қате бар «Бар жерге барыңыз. Оны басыңыз. Bac Xato «. Бұл сипаттамада тестерлер бағдарламалық жасақтаманы осы күйге келтіргенде ешқандай қадамдар жоқ. Бұл қатені ойнатуға кедергі келтіретін көптеген деректер болуы мүмкін - олар дерекқорды тазалайды, қажетті элементтерді жояды және т.б. Қатенің қадамдарында жүйе қате күйге келтірілмей тұрып сценарий міндетті түрде болуы керек және постстеме болуы керек, мысалы, «Бір жерге барыңыз». Оны нұқыңыз. Егер ештеңе өзгермесе, әзірлеуші қатені оңай жаңартады. Және тестерлер белгілі бір мәселенің шешілмегенін тексере алады, бірақ бүкіл сценарий.
● Қатені жаңғырту үшін әр қадам қажет. Егер қандай да бір қадам жасалмаса - жазба.
● Қадамдарды сан. Қабылдау ыңғайлылығы үшін нөмірленген тізім түрінде жасалатын қадамдар
Мысалдар:
Нақты нәтиже
Нақты нәтижені сипаттау үшін әдетте жеке өрістер жоқ. Нақты нәтиже ойнату қадамдарынан кейін жазылады.
Нақты нәтиженің сипаттамасы, мүмкіндігінше, егжей-тегжейлі қате тақырыбын ашыңыз. Тақырыптың мағынасы іс жүзіндегі нәтижеден ерекшеленбейтініне көз жеткізіңіз немесе қатенің сипаттамасында қате пайда болады =)
Ойнату қадамдарын орындау барысында алынған нәтиженің сипаттамасы мәтіннің сипаттамасын ғана емес, суреттерді де қамтиды! Әр адам суреттерді жақсы көреді. Қолданбаның скриншотында, нақты нәтиже алынған кезде, қате көрсетілуі мүмкін немесе дәл осы жерде әзірлеуші көрінуі керек. Кешенді ойнату қателіктері үшін тестерлер видео жазады немесе жасақтаушы қадамдардың қалай орындалатынын және қатенің өзі қалай көрінетінін көре алатындай етіп gif файлдарын жасайды.
Мәтін сипаттамасына және визуалға қосымша, бағдарламалық жасақтама жасаған қате мәтіні немесе браузер консоліндегі немесе журнал файлындағы қате өте пайдалы. Әзірлеушілерге сұрақ қою керек - қателерді сипаттаудағы қандай ақпарат пайдалы болатынын және оны қалай алуға болатындығын сұрайды.
Күтілетін нәтиже
Күтілетін нәтиже - қате сипаттамасында міндетті элемент. Ол үшін, нақты нәтиже ретінде, жиі жеке өріс жоқ, және ол нақты іспен айналысады.
Күтілетін нәтижеде, оның логикалығына қарамай, бағдарламалық жасақтаманың қателерде ұсынылған қадамдарды орындағаннан кейін қалай әрекет ету керектігін жазу керек. Сондай-ақ, конструкцияға, орналасуға немесе ыңғайлылыққа қатысты қателерге де қажет.
Сипаттамада ешқандай күтілген нәтиже жоқ, әзірлеуші ол көруі керек, бірақ ол солай болуы керек деп санайды. Қатені сипаттағанда күмән туындаса және ойнату қадамдарының нәтижесі қандай болса, аға әріптестеріңізбен, сарапшымен немесе жоба менеджерімен тексеріңіз.
Қосылған файл
Бұрын аталған скриншоттардан, бейнеден немесе gif файлдарынан басқа, сіз кіріс деректерімен файлдарды тіркей аласыз және қажет болуы мүмкін, мысалы, белгілі бір мазмұнды жүктеп немесе импорттаған кезде қате орын алса. Жеке файлдар қате журналдарын қоса алады. Немесе, мысалы, қате бар функционалдық ерекшеліктер
Қоршау
Егер жұмысшы машинада жұмыс жасайтын машинада тестілеуден ерекшеленетін болса, онда ол «қателікті» «жергілікті түрде» шығара алмайды.
Веб-қосымшалар үшін қоршаған орта шолғыш болады, мысалы, қате Internet Explorer 9 және FireFox-де ғана жаңартылады. Және әзірлеуші Chrome браузерінің сүйікті браузері болса, әзірлеуші сізге «Ойнай» деген түсініктемені қайтарады.
Жұмыс үстелі бағдарламалары үшін олар өзара әрекеттесетін бағдарламаның операциялық жүйесін немесе нұсқасын көрсету маңызды. Мысалы, қате Windows XP операциялық жүйесінде ғана ойнатылады. Немесе FAT32 файлдық жүйесімен жұмыс істегенде.
Нұсқа
Бағдарламалық жасақтама нұсқасы қатеге арналған якорь болып табылады. Бағдарламалық жасақтама нұсқасын әзірлеушіге айтқаннан кейін, сіз қатені іздестіру бағытын анықтауға көмектесесіз. Немесе бағдарламалық жасақтаманың бұрынғы нұсқасында қатені тауып, оны қуанта аласыз және ол қазірдің өзінде бекітілді.
Сондай-ақ, әзірлеуші бағдарламалық жасақтаманың қандай нұсқасында қатені түзетуді тексеруге болатындығын хабарлайды.
Бағдарламалық жасақтаманың нұсқаларымен абай болыңыз және бұл қате іздестіруге қате лақтыру қатесін болдырмайды.
Ауырлығы мен басымдықтары
Біраз уақыт бұрын қате іздеуші қателіктер екі атрибутқа ие болды - маңыздылық және басымдық. Ауырлық өтінімнің орындалуына ақаулықтың әсерін көрсетті. Басымдықта тапсырманы орындау немесе ақаулықты жою тәртібі көрсетілген. Ауырлығы сынаушы тарапынан көрсетілді, ал басымдық жоба менеджері. Қазіргі уақытта қателерді іздеушілерде екі функцияны біріктіретін бір ғана өріс пайдаланылады.
Қатенің қателігі:
● Блокатор. Қолданбаның жұмыс істемейтініне кедергі келтіретін блоктау қатесі, нәтижесінде тестілеу жүйесімен немесе оның негізгі функцияларымен одан әрі жұмыс істеу мүмкін емес. Мәселені шешу жүйенің әрі қарай жұмыс істеуі үшін қажет.
● Күрделі. Дағдарыстық қате, негізгі бизнес логика дұрыс жұмыс, қауіпсіздік жүйесіндегі тесік, уақытша сервер істен алып келді немесе басқа енгізу нүктелерін пайдалану арқылы мәселені шешу мүмкіндігі жоқ, жүйенің істен кейбір бөлігін әкеледі проблема. Мәселені шешуде сыналатын жүйенің негізгі функцияларымен одан әрі жұмыс істеу үшін қажет.
● Маңызды. Ірі қате, негізгі бизнес-логика бөлігі дұрыс жұмыс істемейді. Қате маңызды емес немесе басқа кіріс нүктелерін пайдаланып сынақ кезінде функциямен жұмыс істеу мүмкіндігі бар.
● Кіші емес. Қолданбаның сыналған бөлігінің бизнес логикасын бұзбайтын кішігірім қате, пайдаланушы интерфейсінің айқын мәселесі.
● Тривиальды. пайдаланушы интерфейсі арқылы білінбей бизнес логика қосымшалар келгенде Trivial мәселе, нашар ойнатылатын проблема, үшінші тарап кітапханалар немесе қызметтерді проблема, проблемалық өнімнің жалпы сапасына әсер етпейді.
Градация басымдық ақаулығы (басымдық):
● Жоғары. Қате мүмкіндігінше тезірек белгіленуі керек, себебі оның қол жетімділігі жоба үшін маңызды.
● Орташа. Қатені түзету қажет, оның қол жетімділігі маңызды емес, бірақ міндетті шешім қабылдау қажет.
● Төмен. Қатені түзету керек, оның қол жетімділігі өте маңызды емес және шұғыл шешімді қажет етпейді.
Егер қолданылған қате трекерде екі өрістің тек біреуі болса, сіз ауырлық пен басымдықты көрсететін мәнді таңдауға тырысыңыз.
Кейде, ол, өтініш түсіп кетсе немесе сынақшы, онда авариялар қосымша жағдайды тапқан жағдайда, онда бұл қате шындап бар немесе Critical блоктаушы деп саналады сынақ жағдай нақты әлемде қол жеткізуге қиын, өйткені басым, төмен болуы мүмкін. біз байсалды / басымдық беру үшін бір өрісі бар болса, онда ол маңыздылығын және осындай жағдайды, нақты пайдаланушының қолжетiмдi болуы петух қажет. Жалпы, мұндай қате Орташа мәнге ие болады.
Екінші жағынан, қолданбаның кілтінің немесе үй бетіндегі орналасуы біраз уақыт өткеннен кейін қате болуы мүмкін. клиент үшін, ол грим керек салмақты болып табылады, бірақ бұл қате ауырлық нүктесінен Кіші немесе тривиальное ретінде тарифтеледі. Мұндай түзетудің басымдығы жоғары болуы мүмкін. Нәтижесінде, қатенің маңыздылығы / басымдылығы өрісі сыни немесе жоғары мәнге ие болады.
«Тағайындаландыру»
Әртүрлі қателерді қадағалаушыларда әртүрлі деп аталады, бірақ сол кездегі тапсырма тағайындалған бірдей нәрсе. Тексеруші қате жіберушіде қате жасаған кезде, ол топтың ережелеріне байланысты жоба менеджеріне немесе командадағы жетекші әзірлеушіге немесе әзірлеушіге дереу тапсырады.
Бағдарламашы қатені түзеткеннен кейін, оны түзетуді тексеру үшін сізге тапсырады.
Қатенің мысалы
Түрі: Қате
Ауырлығы: майоры
Тағайындалады:
Атауы: «Мәліметтерді түрлендіру» диалогтық терезесі «Түрлендіру» түймесін басқанда қате туралы хабарды көрсетеді.
Нұсқа: 1.12.22
Қадамдар:
1. «Конвертер деректерінің» диалогына өтіңіз
2. «Түрлендіру»
Нәтиже: Қате пайда болды. Тіркемеде скриншот және қателер журналы.
Күте тұру: Файлды таңдағаныңыз туралы сізге хабарланады.
Қателік туралы есептердегі негізгі қателер
● Берілген деректердің жетіспеушілігі. Әрқашан бірдей проблема барлық кіріс мәндерімен және кез келген кірген пайдаланушының астында болмайды, сондықтан барлық қажетті деректерді қате туралы есепке енгізу ұсынылады.
● Дөрекі маңыздылық / басымдық. Жиі ақаулықты жоғарылату немесе жоғарылату немесе мәселені шешуде қате реттіліктің пайда болуына алып келуі мүмкін.
● Тілдің сипаттамасы. Жиі проблеманы сипаттағанда, дұрыс емес терминология немесе күрделі сөйлеу бұрылысы пайдаланылады, бұл мәселені шешуге жауапты адамды адастыруы мүмкін.
● Күтілетін нәтиже болмауы. Жүйенің талап етілетін әрекеті қандай болатынын көрсетпеген болсаңыз, әзірлеушіге осы ақпараттарды іздеу уақытын жұмсайсыз, осылайша ақаулықты түзетуді баяулатадыңыз. Егер сіз бұл жағдай құжатталмаған болса, талаптарды, жазбаша тестілеуді немесе жеке пікіріңізді көрсетуіңіз керек.
Тапсырманың дизайны мен қате арасындағы айырмашылық қандай?
Жалпы алғанда, тапсырмалардан қате негізінен формулада ерекшеленеді. Егер қате бағдарламалық жасақтама сценарийлерінің белгілі бір түрін жасау болса, онда жақсарту мен тапсырма көптеген сценарийлерді қамтуы мүмкін.
Міне, қателерге арналған тақырыптардың кейбір мысалдары, жақсартулар және жаңа функцияларға арналған тапсырмалар
Өмір циклі қатесі
Әртүрлі қателерді бақылаушылардың қате мәртебелері мен олардың өту мүмкіндіктері үшін әр түрлі атаулары болуы мүмкін. Біз бірнеше сценарийде қарап, қатенің жалпы өмірлік циклын қарастырамыз.
Ең қатал сценарий, қате жіберген мекемедегі қате дереу жойылған кезде.
● Жаңа - қате туралы хабарлаушыда қателесу күйі.
● Жойылған - қате түзетілмеген немесе патч қажет болмаған кезде қатенің күйі. Қате қандай да бір себеппен маңызды болмаған кезде жойылады. Шындығында, «Жойылған» мәртебесі қате қате туралы хабарлаушыдан жоғалады дегенді білдірмейді
.
● Қатені жоюдың себептері төмендегідей болуы мүмкін:
● сипатталған жағдай қате емес
● Қате пайдаланушылардан келді және ойнатылмайды
● Сипатталған жағдай қате, бірақ бағдарламалық жасақтама жасалмаған. Мысалы, пайдаланушы жарықты өшіріп, қате жібергенде деректерді жоғалтты.
● Келесі, қате сценарий, қате жойылған кезде, бірақ дереу емес.
●
● Жұмыста - әзірлеуші оны түзету бойынша жұмыс істеген кезде қатенің күйі
● Осы кезеңде жоюдың себептері мынадай болуы мүмкін:
● Жасақтаушы ойнату қадамдарындағы қатені қайта шығара алмады.
● Кодекстегі жағдайды зерттегеннен кейін, әзірлеуші сипатталған жағдай қате емес деген тұжырымға келді.
● Әзірлеуші бұл қатені түзету мүмкін емес деп шешті.
«Жойылған» мәртебесі өмірлік циклде ақырындап болса да, бірақ кейбір жағдайларда қателер қайта тіріледі.
●
Қатенің «қайта тірілуінің» себебі сынаушының әзірлеушінің шешімімен келіспеуі. Бұл жағдайда үшінші тарап пайда болады - аға әріптес, тестші, немесе бүкіл команда немесе жоба менеджері.
Әзірлеуші қатені түзетуге тырысқан кезде, келесі, оң сценарий, бірақ сынаушы оны тексерген кезде ол ойнатылып, сынаушы оны «Жаңа» мәртебесіне аударып, қатені қайта ашты.
”.
. ● Исправлена - қатені түзететін болса, әзірлеуші қате күйін көрсетеді. Қате өмірлік циклінде ақырғы емес
Тағы да оң сценарий бұл қате түзетілгенде және сынаушы оны ойнатылмайтындығын растады.
● тексерілді - қатенің өмірлік циклінің соңғы күйі. Ол қате бекітілген және сынаушы тексерілген.
Жалпы айтқанда, қателіктің өмірлік циклі
Жоғарыда айтылған өмірлік цикл жалпыланған, әртүрлі компаниялар оларды жаңа мәртебелер немесе олардың арасында ауысу арқылы өздерін бейімдей алады.
Тестерлерге арналған тапсырмалар
Қателерді жоюға, оларды түзетуді тексеруге, тапсырмалардың жаңа функционалдығын тексеруге қосымша, тестерлерге өз міндеттерін тағайындауға болады.
Мысалы, жоба менеджері «Регрессиялық тестілеуді жүргізу» тапсырмасын жасай алады. Тапсырма тек қана басталған кезде, ол «Жаңа» мәртебесінде, сынаушы тапсырманы бастағаннан кейін, оны «Жұмысқа» күйіне аударуыңыз керек және аударым «Орындалған» мәртебесіне аударылған соң.
«Орындалған» мәртебесі қате үшін «Fixed» мәртебесіне сәйкес келеді. Әзірлеуші тапсырманы орындап, оны тестілеу үшін сізге берді.
Тапсырманы тексергеннен кейін, тексеруші «Тексерілген» күйін көрсетеді. Компанияның басқа ережелері болмаса, оның міндеттері «Тексерілген» мәртебесіне дереу аударылуы мүмкін.
Регрессиялық тестілеу тапсырмаларынан басқа, тестілеу процесінде орындалатын процестер үшін тапсырмаларды бастауға болады, мысалы, сынақ жағдайлары мен бақылау тізімдерін жасау.
Тұтастай алғанда қателерді өңдеу үдерісіне қосымша тестерлердің қателерді өңдеу үдерісі өте икемді болып табылады және ол компанияның немесе нақты даму тобында қалай жасалатынын байланысты.
Қателерді қадағалаудағы тапсырмаларды қадағалау
Қателікті бақылаушы, өте ыңғайлы нәрсе. Әрбір қате туралы хабарлаушыда өзгерістерге арналған хабарландыру параметрлері бар. Мысалы, әзірлеуші қатені түзетуді немесе тапсырманы орындауды аяқтаған кезде ескерту хабары жұмыс поштасына келу үшін оны теңшей аласыз. Мен тапсырманы тексеру үшін бердім.
Пошта хабарландырулары тапсырманы немесе қатені тағайындағаныңызды және қашан көрсетілетінін көруге мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, қателерді іздеушілерде қателерді немесе тапсырмаларды түрлі өлшемдер бойынша сүзуге болады. Мысалы, келесі сүзгілерді орнату және сақтау керек:
● Мені тағайындалған тапсырмалар мен қателер
● Қашықтағы қателер
● Ағымдағы босату / спринтте / итерацияда қажет ететін тапсырмалар мен қателер.
Практика
Іс жүзінде, біз JIRA-ның қате қадағалаушының не екенін көреміз. Біз осы қателерді толтыратын қандай өрістер толтырылғанын қарап, бірнеше қателік жібереміз. Қателер мен тапсырмалар мәртебесі қандай екенін көрейік. Қателердің және тапсырмалардың күйін өзгерту. Сондай-ақ, біз «түсініктеме» өрісі үшін не туралы сөйлесетін боламыз.
Презентация сілтемесі :
Талаптармен жұмыс істеу және жоспарлау